Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zlot Scrapbookingowy

Witajcie 
W sobotę 8 czerwca odbył się Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy  .
Pierwszy raz brałam w nim udział ,już wiem ,że na stałe zawita do mojego kalendarza  imprez na których muszę się pojawić :)
Poznałam wiele fajnych dziewczyn które znałam tylko z fb , Wiolettę ,Dagmarę , Dominikę,Sylwię , Małgosię, Marzenę,Paulinę ,Helę ,Annę, Karolinę, Joannę , oraz rodzynka Oskara który zaraził moja Dianę kolorowaniem Magnoliowych stempelków i wiele innych dziewczyn które na kolejnym zlocie już rozpoznam a imiona gdzieś mi uleciały ( to z tych emocji)
Już po zlocie dowiadywałam się ,że były też inne dziewczyny których nie rozpoznałam ,cóż może za rok będzie okazja się poznać :)
Powiem Wam szczerze było super :) Wszystkim tym którzy na takim zlocie jeszcze nie byli gorąco polecam:):):)a i nie zapomnijcie wziąć grubych portfeli:)
Na zdjęciu z Dagmarą ,Wioletą I Sylwią patrząc od prawej strony 

Dagmara ,Oskar i Wioleta nocowały u mnie :)było bardzo miło :)
 Tu chwilka na warsztaty przed zwiedzaniem Warszawki
 Niestety nie udało się nam za dużo zobaczyć ,bo dopadła nas burza i oberwanie chmury .
A to pożegnanie na dworcu centralnym
 wiem, nie ładnie się chwalić ...ale muszę pokazać Wam co kupiłam :)
nie policzyłam jeszcze ile sztuk papierów :) są cudne :)



 Cztery nowe wykrojniki oraz foremki Marthy Stewart- ja kupiłam dwie a jedną dostałam od Dagmary i Wiolety-dziękuje Wam :)tusze ,pręciki sznureczki...

 kilka nowych stempelków , wymarzony dziurkach brzegowy :)
 papiery na bazy i wycinanki
 perełki i napisy z tekturki oraz kilka baz na albumy


no to teraz będę tworzyć :) 
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Śliczne rzeczy tworzysz :) A zakupy wspaniałe! Moje też nie najgorsze hehe :) Pozdrawiam Cię serdecznie. I jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie. www.miszmaszpapierowy.pl
    Ja u Ciebie sobie troszkę posiedzę i pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha chyba w tym samym momencie ja u Ciebie byłam a Ty u mnie :)też sobie troszkę u Ciebie pospacerowałam :)ale nie zdarzyłam wszystkiego jeszcze obejrzeć:( Magnolijki super :) ładne karteczki wykonałaś z nimi :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń