Obserwatorzy

środa, 19 czerwca 2013

Album ze zdjęciami

Witajcie 
 czasami tak bywa ,że chciałoby sie coś zrobić a nie wychodzi  i u mnie się tak zadziało ostatnio:(
Narobiło mi się przez to zaległości ,więc trzeba było
się wziąć za prace.
O to jedna z nich w prawdzie jeszcze nie gotowa do końca , jednak pragnę się z Wami podzielić moimi eksperymentami z albumem dla wychowawczyni na zakończenie klasy 6 mojej starszej córki Diany.
Jest to pierwszy tego typu album jaki robię, dlatego jestem  podekscytowana tym wyzwaniem :)

Oto kilka fotek jak powstawały pierwsze strony

tutaj docięte na wymiar kartki którymi zostaną oklejone tekturki

odkurzyłam maszynę :) przeszyłam brzegi kartek
tak przygotowane nakleiłam na bazę 

brzegi przyciemniłam tuszem...
widać różnicę :)
gotowe można przyklejać zdjęcia
pod tajemniczą kokardką mieści się harmonijka  ze zdjęciami
pokażę później dokładniej jak wygląda
a teraz ramka na stronę główną
przyciemniona tuszem i pokryta pudrem do embossingu który jest przeźroczysty
różyczki moje ulubione
już gotowe
prawie końcowy efekt , zapomniałam o motylkach które jeszcze będą wkomponowane w całość

jutro kolejne zdjęcia
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Śliczny album się szykuje. Piękna kompozycja z kwiatów. To jest to co tygryski najbardziej lubią :)

    OdpowiedzUsuń